Sara

Voy a estudiar español

Publicerad 2007-08-23 07:52:39 i Sakerna

Mina biblioteksmorgonar är tillbaka igen. Inte jättekul. Dock trevligt att kunna sitta vid en dator istället för att sitta i en övergiven korridor. Måste säga att datorn äger korridoren, lätt =P

Har spanska om 14 minuter. Återigen ligger min spanska på morgonen och medan de flesta andra i min klass kan ligga kvar i sängen måste jag gå upp. Känns sådär. Men nu har de det iaf lika jävligt som jag hade det på eftermiddagarna när de måste stanna kvar och jag kan, inte åka hem, men iaf plugga lite så att det blir mindre att göra när jag kommer hem =P

Känner att jag är lagom motiverad att ha spanska, vi ska repetera den första veckan. Och jag minns knappt ngnting så jag måste faktiskt lyssna. Jag känner på mig att jag inte kommer att göra det så jag lär ju vara lite inkompetent på spanskaplanet det närmaste. Men Erik får väl hjälpa mig, han är ju en duktig liten pojke som lyssnar. Dessutom har han inte (som jag) slängt alla stenciler vi fick förra året. Mkt obegåvat av mig att slänga dem måste jag säga. Inte likt mig heller =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela