Sara

Hektiskt

Publicerad 2007-12-05 20:21:24 i Sakerna

Mitt liv går inte direkt i sina gamla vanliga gängor för tillfället. Det är saker som hände hit och dit... Och visst är et härligt när det hädner saker. Problemet är att jag inte äter normalt då. Jag äter massa sött eftersom jag hela tiden är i behov av energi och det är ju inte särskilt bra. Måste bli bättring på den fronten. Tyvärr är det svårt att bättra sig just nu eftersom det är massa julgodis i omlopp för tillfället. Och det lär ju inte bli bättre  de närmaste veckorna. Ryser när jag tänker på hur mkt godis och fet mat det kommer bli de närmsta veckorna. Till råga på allt finns det ingen tid till träning. När jag brukar träna är det körövningar inför Lucia... Jag gillar inte det här.

Men men, det är bara drygt två veckor kvar till jul och sedan är det ett långt skönt jullov när jag visserligen lär äta onyttigt men förhoppningsvis hinner jag med lite träning... Sedan drar skolan igång och då kan jag börja komma in i rutinerna igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela