Sara

Julhandel

Publicerad 2007-12-01 20:09:36 i Sakerna

Hemma igen efter en mkt härlig dag i Gbg tsm med Ellen. Vi sprang runt i nästan alla affärer inne på Nordstan och Femman tsm med alla andra galna julshoppare. Käkade nudelwok, köpte Sverigesouvenirer och suckade åt fjortisgänget på tåget hem. Men mysigt hade vi =) Jag hittade en jacka och köpte mina sista julklappar, har bara en kvar nu och den fixar sig snart =)

Sedan drog vi till Liseberg en sväng också och myste rutn bland lampor och "vilda" djur. Köpte med oss lite fudge hem också, det är gott värre det =)

Efter ett smärre missförstånd (men, det är ju lördag idag) så kom vi också hem, sent. Fast bättre sent än aldrig säger de ju =P

Nu ska jag tillbringa resten av kvällen i min soffa tillsammans med min fugdgepåse. Perfekt lördagkväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela