Sara

Julskyltning

Publicerad 2007-12-16 18:56:11 i Sakerna

Mor och jag tog en promenix i staden idag och tittade på julskyltningen. Mysigt värre att bara gå där och prata =)

Har annars haft en bra dag. I förmiddags var jag i kyrkan och spelade och fick masa julsånger på hjärnan. Men det var det värt för det var väldigt och roligt och blev väldigt fint =) Ska spela/sjunga på julafton och annandagen också. Det blir nog bra. Har faktiskt saknat kyrkan lite. Det har alltid varit en speciell känsla att sjunga julsånger och lyssna på prästens faktiskt mkt kloka ord under predikan.

Bara en och en halv dag kvar i skolan till jullovet nu. Underbart! Det ska bli så skönt att bara vara hemma och ta det extremt lugnt i hela 20 dagar. Jag tänker inte se åt en enda bok på lovet. Men jag misstänker att jag kommer att bli grymt lättad när skolan är tillbaka igen i januari. Det brukar vara så.

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2007-12-17 21:43:13

Jo, det kommer du! Haha, många böcker om jag inte tar fel!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela