Sara

Snörvel

Publicerad 2007-12-05 08:30:50 i Sakerna

Är sjuk idag så det blir ingen friluftsdag för mig. Stacklars S får knata runt på Hälsoslingan alldeles själv. Men det klarar hon nog det också, hon är ju en stark flicka =)

Igår var iaf en trevlig dag. Först var jag i Gbg med latin-klassen och lyssnade på professorer och forskare som pratade om antiken oh hur det var att läsa latin på universitetet. Skulle väldigt gärna vilja göra det, men man blir ju tyvärr ingenting så vi får väl se hur det blir med den saken. Jag tog iaf tåget tillbaka till Fkp på eftermidagen där E mötte upp mig, vi hämtade T på gymnasiet och åkte sedan ut till Floby för att pyssla med de små barnen. Det var trevligt det med, men väldigt kladdigt... Efter gudstjänst och fika var vi klara och åkte til pizzan och åt. Gott och trevligt, det blir favorit i repris på fredag när det är dags för julbord =)

Men nu ska jag duscha, länge och varmt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela