Sara

Sara <3 IdaPida

Publicerad 2007-02-11 21:15:11 i Sakerna

Sitter här med IdaPida och ska blogga extremt länge bara för att irritera henne=P

Den lilla människan har ju typ tvingat mig att kolla på Hair. Dock kanske den var lite bra. Och lite sorglig. Och lite knepig^^ Men den gick ner med lite choklad och jordgubbscider. Det är mumma=)

Dagen har tillbringats hos mormor och morfar med en bok (den är snart slut=S). Hann dessutom med att prata lite med min söta farfar som jag typ aldrig pratar med. Jag måste börja göra det oftare. Ida och jag försökte oss dessutom på lite piano. Det gick dock inte så bra av ngn anledning^^ Vi klarade iaf av att laga mat. Det var mumsigt=)

Men, nu börjat Ida se lite uttråkad ut^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela