Sara

Sara: Anti håriga tungor

Publicerad 2007-02-01 15:43:47 i Sakerna

Okej, jag ska erkänna, NTN-dagen var bättre än väntat. Det är därför man alltid ska ha låga förväntningar. Då blir man glad när verkligheten överträffar förväntningarna. I alla fall, dagen tillbringades med att kolla på en fruktansvärt dåligt inspelad film med urdåliga skådespelare (detta berodde på att det var en skolproduktion), men trots det var den mkt tänkvärd. Kände mig alldeles tom när jag gick ut därfrån. Vi fick dessutom kolla på extremt äckliga bilder med håriga tungor eftersom det tydligen kan inträffa om man röker mkt. Det var äckligt. Jävligt äckligt. Ska aldrig kyssa ngn som rökt en längre tid, aldrig. Huuu=S Sen fick vi lyssna på en föreläsning där det bland annat sades att beroende var en ärftlig "sjukdom" och att man inte vet om man ärver den eller inte. Men för att vara säker på att man inte bär på arvet ska det sju generationer bakåt vara helt rent från varje slags beroende. Jag vet faktiskt inte om jag ska tro på det, det verkar, otroligt... Well, vi fick iaf sluta tidigare än väntat, det var skönt eftersom jag egentligen skulle slutat tidigare idag. Men, nu ska jag lämna den här extremt sega datorn (med modem) och ströva ut till tv-rummet och sätta på ngt meningslöst program. Med min vanliga tur lär det ju inte gå nga meningsfulla sådana.

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-02-01 18:38:04

Men herregud, isåfall är alla svennar alkoholister mer eller mindre ju^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela