Sara

Sara är äntligen hemma

Publicerad 2007-02-16 14:40:52 i Sakerna

Jag är helt underbart, fruktansvärt slut. Pallar inte ett tåg mer, eller en Metro. Eller en Kupé. En febrig allmänt trött och uppjagad Sara på ett tåg är inte trevligt. Det är bara jobbigt. Speciellt när mobilen inte har ngn täckning. Jag måste byta operatör. Ngn dag, när jag orkar (det lär aldrig hända).

Well, jag är iaf hemma nu. Äntligen. Jag älskar vårt hus. Det är vackert=)

Det var faktiskt vackert i Gnosjö också, eller, kommer att bli, så småningom=P När hus-gestapo och arbets-gestapo har gjort sitt. Och när den hemska danska designerlampan försvunnit^^

Och jag tror att jag ska börja lyssna på vad min mamma säger. Hon har rätt. Ibland.

Men först ska jag ta en powerwalk, en kort en...

Och sen ska jag börja pluggandet. Samhäll. Och jag vill inte. Inte alls.

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-02-16 15:09:35

Lampan stannar, faktiskt, den är inte hemsk, inte hemsk alls...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela