Sara

Sara blir kritiserad

Publicerad 2007-02-01 14:13:40 i Sakerna

Okej, nu ska jag för första ggn svara på kritik. Vet att man inte ska göra det officiellt, så förlåt Skurt. Förlåt för att jag är en hemsk människa. Men vet du vad? Det här är mitt liv och jag tycker om det. Det gör mina vänner också, de står ut med mig, det te-drickande monstret. Jag vet inte vfr de gör det, eller hur de klarar av det om jag nu är så hemsk som du påstår (Vilket jag tvivlar på). Men jag skriver om vad som händer i in vardag och de som är intresserade får läsa. De som inte är det kan ge fan i det. Men om du nu läser min blogg så skulle jag tro att det trots allt intresserar dig lite, eller hur? Och jag ber om ursäkt för att jag svarat officiellt. Jag vet att det är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela