Sara

Sara cyklar utan lyse=P

Publicerad 2007-02-19 07:41:20 i Sakerna

Det är väldigt skönt att cykla till bussen när det är ljust ute har jag kommit fram till. Lycka på hög nivå att slippa ta på sig hemska läskiga reflexvästen (glamournivån höjs några snäpp då) och kunna cykla utan att ha lyset på, vilket innebär att det går en aning lättare=P

Visserligen skaver högra linsen idag också. Men jag antar att jag får ta det eftersom jag ju faktiskt vet att man inte ska ha linser på sig när man är förkyld. Jesus, det här kommer nog att sluta med att jag får ta ur linsen. Tårarna rinner ju!

Pratade med Simon under väntan på bussen idag också. Han stod (inte het otippat) och rökte eftersoom han varit utan tobak en hel vecka. Jag tyckte inte synd om honom=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela