Sara

Sara - En hemsk människa

Publicerad 2007-02-19 13:58:17 i Sakerna

Bibliotekarierna kommer snart att börja undra vad jag är för en knepig filur som sitter här typ hela dagarna=P Men det beror ju på att det inte finns ngt att göra. Jag sitter och lyssnar på T:s spelljud. Bli, piiip och liknande. Väldigt trevligt liv jag har måste jag säga^^ B spelar också. Det verkar som om de har hittat varandra, mysigt värre^^ Eller ngt liknande. Mellan dem sitter dessutom en okänd kille som tittar intresserat när B eller T ska visa varandra ngt.

Usch, jag känner mig elak som snackar skit om folk bakom ryggen på dem. Hu, en hemsk människa är vad jag är.

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-02-19 14:54:41

Haha, så farligt är det väl inte :P Men lite hemsk är du^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela