Sara

Sara, flickorna och porröverkastet

Publicerad 2007-02-11 10:28:04 i Sakerna

Tjejkvällen igår gick på sextema tror jag. Och väldigt mkt skitsnack om diverse personer. Men det är bara för att det är som som får oss att skratta mest, så, egentligen kan man inte säga att det är illa ment^^

Well. Kvällen tillbringades i Yngves föräldrars säng (med porröverkastet) med att ha allmänt mys med skolkatalogen. Dessutom hann vi med att kolla på sthlm Live=P På slutet förflyttade vi oss upp till Yngves röda rum och lyssnade genom väggen för att höra om Yngves vittnesmål opm att man kunde höra stönanden stämde. Det gjorde det. Stackars Yngve=P

Självkart kollade vi på Melodifestivalen också=) Och igår var den extrmet mkt bättre än förra ggn^^ Vi förfasade oss dock över Regina Lund (jag menar, snälla människa!) och över Anne-Lie Rydés klänning. den var grön, och kort, och hon är rödhårig och har hemska bleka ben. Klänningen var fin, färgen kunde ha varit bättre. Människan den satt på borde ha bytts ut=P Nåväl. Det var roligt att Marie gick vidare=) Väldigt oväntat och skillnaden mellan The Ark och Marie var ju ganska ... stor=P

Well, nu ska jag dra en powerwalk och sen ska jag ringa mormor och begära lunch=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela