Sara

Sara förklarar krig mot...

Publicerad 2007-02-16 18:40:26 i Sakerna

Funderar på att starta krig mot hemska, danska, designade lampan...

Men eftersom jag inte är en våldsam person (bara mot vissa) tror jag att jag låter bli det.

Nåväl. Jag har iaf varit mkt duktig idag (om jag får säga det själv). Har pluggat engelska, samhäll, tyska och matte. Jag är GRYM på linjära funktioner nu. Mkt grym=) Det är dessutom extremt mkt roligare än geometri^^

Resten av dagen ska iaf tillbringas här och framför tv:n. Med en paus i köket eftersom jag måste få ngt mer än the i mig^^

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-02-17 16:39:07

HAHA, om du är våldsam mot mig kan du väl vara våldsam mot min lampa med^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela