Sara

Sara goes frågeformulär^^

Publicerad 2007-02-01 19:35:11 i Sakerna

Alltså, det enda roliga med nogg är ju frågeformulären, dom äger=P Så ja gör det också, min enda eftergift för noggandet.

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Jag älskar att sortera saker och ting, jag borde tvätta mina sminkborstar, jag drömmer om att bli hjälparbetare.

Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
Självförtroende

Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Oj, eh, Guldlock, Sahara, Sahora, Sahooker, Sara-Para-sig-med-Simon, SOS. Ska tilläggas att jag INTE är ngn hora och att jag INTE har parat mig med Simon och att SOS står för Sara Och Simon av en anledning som jag inte vet eftersom vi aldrig varit tillsammans^^

Hur var du som barn?
Blyg

Vad tycker du om fildelning?
Well, förstår poängen med att betala. Men det kostar ju pengar=P

Varför bloggar du?
Utlopp för min kreativitet.

Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Bäst är väl en blandning.

Vad kan man leva utan?
Mycket.

Vilket är viktigast hos din partner?
Att han tar mig för vad jag är.

Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Jag tror inte på fullständig harmoni.

Hur ofta lagar du mat hemma?
Det händer ... sällan=P

Vad skulle du göra med ett friår?
Jobba och resa.

Vilket lands matkultur tycker du bäst om?
Asien (jag VET att det inte är ett land).

Hur svarar du i telefonen?
"Sara" eller "Hej". Möjligtvis "Mmm". Eller "Japp".

Är du pinsam på fyllan?
Fyllan håller jag mig borta från.

Vilken var din första konsert?
Electric Banana Band XD

Hur ser folk dig?
Blond=P

Människa som gör dig enbart ledsen?
Ingen som jag kan nämna vid namn.

Människa som gör dig enbart glad?
Oj, ehh, Konow ligger riktigt, riktigt bra till. Och IdaPida, och Lottie=)

Värsta känslan?
Skuld.

Favorit tv-program?
Ugly Betty=)

Hur ser en perfekt ledig dag ut för dig?
Gå upp lagom tidigt. Träffa dom jag tycker om och flumma järnet^^

När grät du senast?
När min mamma och jag grälade.

Är du vidskeplig?
Vfr skulle jag?

Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Min brist på pojkvän=P

Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
Nej.

Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Ingenting.

Vart går din drömresa?
Vill åka till en massa ställen ju, men Italien ligger högt, högt på listan.

Vem är ditt drömragg?
Jude Law, lätt!

När blir man vuxen?
Blir man ngnsin det?

Vill du säga förlåt till någon?
Jag vill nog det.

Vem är din hjälte?
Mina farföräldrar. De enda som jag aldrig sett nedstämda. Så starkt.

Vad tror du på?
Kärleken, och att det finns en mr/mrs Right för alla!

Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Skulle aldrig komma på tanken!

Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig!

Vad är lycka?
När man känner att ett ögonblick kan få vara för alltid.

Vilka personer beundrar du?
De som kämpar varje dag och som lyckas ta sig ur misären och fortsätter kämpa för de som är kvar där.

Vem var din första kärlek?
Så långt har jag inte kommit än, vad jag vet...

Vem har makten i ditt liv?
Jag!

Har du någon dold talang?
Haha, öhh, neej. Eller jo, jag kan tänka på allt och inget utan att vara medveten om det. Det kan vara det som kallas meditation^^

Har du mobbat någon?
Ja, och den personen är en av mina närmaste idag. Och en av de starkaste jag känner.

Vilket djur skulle du vilja vara?
Ett lejon, fullkomlig makt=P

Har du någon fobi?
Ormar.

Vad är det pinsammaste du gjort ?
Tjaa... Vråla högt när det absolut inte passar sig? Jag vet inte. Fråga dom som känner mig=P

Har du snattat någon gång?
Nej.

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-02-02 10:25:42

Du gör mig glad med gumman :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela