Sara

Sara goes glasögonorm=P

Publicerad 2007-02-18 14:21:23 i Sakerna

Alltså, pluggande är ett jävla evighetsarbete. Det tar ju aldrig slut! Man kan bli deprimerad för mindre.

Det är faktiskt lite deprimerande att kära familjen kommer tillbaka idag också. Det har faktiskt varit väldigt lugnt, skönt och allmänt trevligt härhemma utan dom^^ Men jag antar att det ska bli skönt, eller nåt...

Men nu pallar jag inte med min terrible skavande lins mer. Med andra ord ska jag göra en söndags-Ida och ha glasögon^^

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-02-18 15:06:12

Vad sjutton är andra rod förnått^^ Haha, nej, jag fattar vad du menar ;)

Postat av: Konow

Publicerad 2007-02-18 15:14:12

Juuuste, skrivihop på rubriken med^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela