Sara

Sara goes klänning=)

Publicerad 2007-02-07 20:19:51 i Sakerna

Jag håller på att bli sjuk. I think. Fan. Ogillar att vara sjuk. Ogillar starkt.

Ogillar att frysa. Seriöst. Jag pallar det inte. Måste egentligen ha mkt kläder på mig imorrn, problemet ligger i att jag inte haft kjol på ... massa veckor och jag börjar få abstinens nu. Bad abstinens... Kanske borde satsa på klänning med jeans under, kan funka. Med rött bälte osm matchar naglarna i midjan. Och schal i halsen för att glädja mormor som inte förstår sig på mina urringningar (som inte är ngnting mot vad de HAR varit=P) Min mamma köpte mysig vinröd schal i julas. Den ska jag låna=P Så får det bli. För de som möjligtvis skulle vara intresserade.

Nåväl. Morgondagen (förutom min wonderful outfit såklart=P) kommer att vara hemskt. Detta pga att lektionerna ser ut som följer: engelska, latin, tyska, samhällskunskap, historia och spanska. Efter skolan mat hos momor och spel på musikskolan. Jag kommer att vara SÅ körd efter det. Dessutom är det prov på spanskan. Tur att jag har sovmorgon på fredag. Den ska utnyttjas till sista minut (hoppas att mor kan skjutsa mig in).

Well, nu ska jag vrida upp fläkten i mitt rum på max (temperaturen idag har hållit sig stadigt runt 15-17 grader).

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-02-07 20:45:56

Sara lilla, det GÅÅÅÅR inte, det fattar ju tom jag! Du får helt enkelt stå ut med att inte ha klänning ett tag till gumman^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela