Sara

Sara goes konfrontation

Publicerad 2007-02-17 11:23:36 i Sakerna

Nåväl. Det här huset är fint. Men det är jävligt oisolerat kallt och allmänt dragigt. Jag måste konfrontera min fader med detta när han kommer hem. Han kommer titta trött på mig och se deprimerad ut och  jag kommer få dåligt samvete. Jag älskar min fader <3

Nåväl. Dagen ska iaf tillbringas härhemma med två avbrott för lunch hos farföräldrarna och promenad. En lång, skön promenad. Dock lär den nog bli ganska kort eftersom det blåser typ massa ute=P Men goda föresatser är aldrig fel=) Har ju gjort upp en lista på vad jag ska plugga idag också^^ Mina plugglistor är hemska och folk skulle skratta om dom såg dom=P Men dom är bra=) Planering är bra=) Ikväll blir det självklart Melodifestivalen. Tror att jag håller på Magnus Carlson, och en aning på Måns också... Dock inte på Sebastian, har aldrig pallat den grabben riktigt.

Well. Nu ska jag ströga ner i källaren och höja värmen.

Kommentarer

Postat av: Ejlan :P

Publicerad 2007-02-17 14:30:22

Magnus aeger :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela