Sara

Sara goes panic

Publicerad 2007-02-27 20:09:59 i Sakerna

Jag svämmar snart över av saker jag ska göra. Känns det som. Hjälp! Dessutom tar historia-plugget så satans mkt tid. Det är visserligen intressant men inte så intressant att man känner för att spendera hela kvällarna med det.

Jag tror att jag måste göra upp en att göra-lista. Jag får panik bara jag tänker på det. Hjälp=S Men jag antar att jag klarar det också. Har man bara en äckligt bra planering klarar man allt. dock vete rackarns om jag hinner med en äckligt bra planering. Planeringen är ju redan full...=S

Men okej, jag ska sluta beklaga mig. Folk som beklagar sig är hemska, å andra sidan är jag ju redan hemsk enligt de som vet^^

Dagen har iaf varit helt okej, jag gllar tisdagar. Det är ganska tajt schema men då känns det som om allt går mkt fortare. Och att jag och mamma var på bokrean i morse gjorde ju inte direkt saken sämre=) Jag fick mitt svenska lexikon och en skönlitterär bok också=) En Jude deveraux. Blev överlycklig när jag fick syn på den eftersom det är hon som skrivit min absoluta favoritbok Vita lögner. Den är wonderful=) Hoppas att Hustru Sökes är lika bra.

Kommentarer

Postat av: Konow (David)

Publicerad 2007-02-28 13:52:14

"Men okej, jag ska sluta beklaga mig. Folk som beklagar mig är hemska, " Jaaaaadu... Hmm...:P Så hemsk är du inte:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela