Sara

Sara goes schlager^^

Publicerad 2007-02-03 10:22:16 i Sakerna

Dagen består av Töreboda med de gaaaamla flickorna=P Det var extremt längesen jag träffade det gänget, det ska bli kul=) Faktiskt=) Även om IdaPida den muppen dissar oss för sin mor=P Men jag förstår henne faktiskt^^

Förhoppningsvis hinner jag plugga lite på tåget till och från T-boda också. Sofie har värsta bra påverkan på mig^^

Och ikväll blir det självklart Melodifestivalen=) Funderar på att köpa typ Expressen eller ngt bara för att läsa alla intervjuer (jag hann inte läsa dom i FT eftersom min rackarns bror var så otålig att få läsa sportsidorna=P). Jag är en schlagernörd, en HEMSK sådan XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela