Sara

Sara goes sjuk=S

Publicerad 2007-02-04 19:08:05 i Sakerna

Pallade inte hela Amelie från Montmarte igår. Pallade snarare endast 45 minuter eller ngt sånt=P Blev plötsligt mkt trött och var tvungen att gå till min älskade säng.

Håller nog på att bli sjuk eller ngt eftersom jag varit trött hela dagen idag. Blev inte pigg förrän jag varit ute och gått lite. Mkt nyttigt med frisk luft med risk för att låta som min far^^

Well, dagen har iaf ägnats åt att försöka plugga matte (detta har dock inte lyckats), läsning och planering av sportlov och tågresor^^ Hann dessutom med att spela flöjt, på den punkten är jag mkt stolt över mig själv eftersom det är mkt jobbigt att spela när man är/håller på att bli sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela