Sara

Sara har abstinens

Publicerad 2007-02-05 14:14:26 i Sakerna

Det snöar ute=) Mkt, mkt mysigt=) Även om det ju lär bli mindre mysigt att cykla hem i eftermiddag. Men vafan, det oroar jag mig (och svär) över då. Efter spanskan och kören. Ska tjata järnet med IdaPida på kören, måste höra vad hon egentlien hade för sig i helgen. Måste dessutom planera diverse inköp och liknande inför söndag=) Älskar mitt sportlov=P Är faktsikt mkt stolt över mig själv eftersom jag lyckats med en grym planering^^ Har tre dagar på slutet som ska ägnas åt plugg, råplugg på samhällsprovet.

Är på bra humör idag, vet faktiskt nte vfr=P Inte ens idrotten var så hemsk som väntat. Vi hade skridskor och jag trodde att vi skulle bli tvingde att spela bandy eller ngt=P Men det blev värsta soft, jag och Sofie stod vid sargen och pratade halva tiden och spenderade den andra halvan med att åka fram och tillbaka i lagom fart=P

Vi kom dessutom fram till att vi inte kan göra hockeystopp. Vi kör istället på den gamla beprövade metoden att åka rakt in i sargen=P JAg kan visserligen göra hockeystopp, men endast md slalomskidor. Börjar förresten få värsta abstinensen efter att åka slalom. Min familj åker på söndag. Till Ramundberget. Med 135 cm snö... Jag vill också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela