Sara

Sara har en Ingenting-dag

Publicerad 2007-02-10 16:18:03 i Sakerna

Jag älskar helger. Dom är alldeles lugna, sköna och mysiga=) Dagen har tillbringats med att göra ingenting. Vilket idag gick ut på att baka kaka av färdig bakmix (mammas påfund) och ta en mysig promenad med solglasögon på näsan eftersom solen sken så härligt=) Måste ha en lugn dag idag innan mitt extremt hektiska sportlov börjar^^ Jag känner på ngt sätt på mig att det kommer att bli extremt många telefonsamtal i sista minuten och en massa kaos^^ Men vafan, kaos är härligt=) Mina tre sista dagar ska ju iaf endast tillbringas här hemma md att ta det jävligt lugnt och leva på farmors mat, paj och scones. Det ser jag fram emot=P

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-02-10 21:49:51

Sara, jag har åkt skidor hela dagen idag, beat it! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela