Sara

Sara har haft en bra dag=)

Publicerad 2007-02-09 21:54:20 i Sakerna

Dagen har varit extremt bra=)

Mamma sa att jag kvittrade som en fågel när jag kom hem förut. Muttrade dock lite över Berit eftersom hon är så satans ambitiös och tycker att jag ska ha MVG i alla ämnen. Dessutom tycker hon att vi ska ligga på vår maxgräns vad gäller skolarbetet. Snälla. Ligger vi där så lever vi ju för helvete inte. När ska man hinna med att slappna av och ta det lugnt? Herrejävlagud. Om hon får bestämma kommer vi att vara utbrända när vi är 20 och leva på staten resten av livet. Well. Då är det hon som får betala det.

Nåväl.

Efter skolan strövade jag först förbi biblioteket en sväng och lånade en Marian Keyes, var längesen jag läste ngt av henne, ska bli kul=) (Även om Sofie säger att den är dålig=P) Sen köpte jag en massa biljetter fram och tillbaka på stationen och satte mig att vänta på tåget till Skövde. Sofie kom typ precis innan det skulle gå med andan i halsen och vi hade en väldigt trevlig eftermiddag i Skövde=) Även om jag inte fick ngn vanilj i min vaniljbulle=P Det var en aning oväntat faktiskt^^ Stället vi fikade på var iaf mkt mysigt, dit ska jag gå igen=) Sen gick vi och köpte födelsedagspresent till Ida. Vi strövade runt t i diverse affärer också och jag köpte en gul miniklänning och H&M. Sen åkte vi hem och jag följde med henne hem och kollade på hennes mkt fina balklänning. Hrmpf, jag bill också gå på bal! Sen skjutsade henens mor hem mig=)

Nu är jag iaf extremt trött och för att palla mitt extremt aktiva lov (hjälp, jag kommer att vara aptrött när vi börjar igen=S) så får jag nog börja dra mig mot älskade sängen=)

Kommentarer

Postat av: jenny d:

Publicerad 2007-02-09 23:24:06

ska du med till fjällen eller hur blir det? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela