Sara

Sara i stora staden

Publicerad 2007-02-13 17:57:48 i Sakerna

Sådär, nu har jag förflyttat mig (med hjälp av Sofies bil) till staden. Ska tillbringa två dagar hos mormor och morfar eftersom det kommer att bli mkt tågåkande under de dagarna.

Sofie och jag hade det iaf trevligt ute hos mig. Vi kollade på film, spelade spel (som Sofie inte tyckte om) och lagade mat. Bl a. Vi hann faktiskt med att fika klockan halv tio igår kväll också. Väldigt icke-nödvändigt. Men man ska göra onödiga saker ibland=) Sofie konstaterade att mitt hus faktiskt är rött. Och att jag har en fin utsikt och fina gardiner. Och ett uterum^^ Det var väl dagen/dagarna i korthet tror jag. Och mer orkar man inte när ens internetuppkoppling består av modem^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela