Sara

Sara längtar

Publicerad 2007-02-20 18:34:11 i Sakerna

Bara så ni vet:

Den söte ungen i biblioteket bor alldeles i närheten av mig, endast ca en halvmil eller ngt=P

Jag har stretat fram en och en halv km i kall motvind idag.

Min mamma är på scrapbooking-kurs och jag är avundsjuk. (Dock skulle jag nog suga på det eftersom jag är grymt dålig på att klippa och klistra, även om jag råkar tycka att det är äldigt kul^^)

Det är ca 18 grader i mitt rum eftersom blåsten ligger på från öster.

Jag längtar ngt äckligt till fredag och Sofie är en stark flicka som står ut med mig=)

Sådär, mkt nyttig information, jag vet^^

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-02-20 20:24:20

Jättenyttig, jag länktar också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela