Sara

Sara likes flöjt=)

Publicerad 2007-02-22 19:17:51 i Sakerna

Okej, torsdagar är fuktansvärt jobbiga... Det är tur att fredag kommer efter torsdag, annars hade jag blivit utbränd lagom till påsklovet.

Jag har iaf överlevt, och i slutet av dagen fick jag reda på att jag ligger bra till i spanskan, jag vill ha MVG där. Även om jag hatar att sätta upp höga mål. Jag har way too stora krav på mig själv=S

Jag blev iaf riktigt, riktigt uppiggad på flöjtlektionen idag. Lasse har bestämt sig för att han och jag ska spela en massa duetter^^ Det är mkt trevligt att spela duetter. Han har dessutom spelat in dem på skiva så nu ska jag spela en massa=) Härligt=D

Well, imorrn är det fredag, det är tre lektioner och knappt 22 h kvar. Och nu ska jag ringa ett behövligt tfn-samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela