Sara

Sara ogillar fanatiker...

Publicerad 2007-02-06 19:12:19 i Sakerna

Nu har jag läst ut übertjocka boken om början av medeltiden i England=P Det gör jag inte om. Inte, inte, inte... Den var värsta scary med kannibaler och fanatisker till kristna... Huu... Jag gillar inte böcker som hela tiden tjatar om att om man inte gör så och så är man inte värdig ecigt liv och även om det är värsta fromma människan så är hon inte "värdig". Nope, pallar inte sånt.

För övrigt har jag tillbringat dagen i 500-korridoren med att störa mig på Ugglan, kolla in romarnas togor och försöka komma på vad alla hopp inom konståkning heter. Salchow, touloup och axel. Det finns ett till. Jag har glömt det. Måste rådfråga ngn kunnig. E kan... Tyvärr befinner sig E i USA och försöker hitta ny värdfamilj, om hon inte redan gjort det. Måste prata med E ngn dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela