Sara

Sara om kyla

Publicerad 2007-02-07 07:43:40 i Sakerna

Det var mkt kallt att cykla til bussen idag. Jag borde ha varit en aning smartare och tagit på mig halsduk och mössa. Kanske borde kört på tumvantar också ist för fingervantar^^ Dock kommer det att bli ännu kallare att cykla hem eftersom det är motvind. Och ingen dålig sådan heller=P Jag lär nog leda cykeln, det är jobbigt att cykla i motvind. Och uppförsbacke. På samma gång.

Det var kallt att vakna i morse också. 15.5 grader visade min kära klocka... Jag kunde ju tyvärr inte satt på min fläkt eftersom jag hade väckt hela huset då.

På tal om att vakna hörde jag värsta scary ljudet inatt. Det var som om ett plan flög förbi huset, fast mkt dovare och mindre metalliskt. Måste fråga mor om hon också hört det. Ngn annan lär ju inte ha hört ngt med tanke på hur djupt de sover^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela