Sara

Sara om Melodifestivalen (of course)

Publicerad 2007-02-03 21:52:50 i Sakerna

Well, jag gillar inte Anna Book och jag tycker att Tommy Nilsson är en mkt äcklig gammal gubbe... Som visserligen hade en väldigt fin text till sin låt idag. Utom möjligtvis "Jag tror på kärleken. Vi behöver den." Oh shit Sherlock=P

Men, startfältet var faktiskt dåligt ikv, precis som alla recensenter redan påstått. Och Kristian Luuk var bara ... jobbig. Fruktansvärt jobbig. Det bästa med hela grejen var faktiskt "musikalen" i slutet. Den gillade jag=P Och jag gillade Andersson och Gibson, dock inte Aleenas korsett, hu...

Uno & Irma var faktiskt också bra, jag gillar Uno, han är tuff=)

Nåväl, jag hoppas på att det här var den sämsta deltävlingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela