Sara

Sara pratar med trevliga busschaufförer=P

Publicerad 2007-02-08 07:43:53 i Sakerna

Well, det blev inte klänning... Jag insåg att jag hade för mkt böcker för att kunna ta väskan som matchade. Alltså fick det blir mysbyxor^^ Det blir klänning imorrn, definitivt^^

Jävlans vad jag hatar dom här mornarna eller? Palla att pulsa till bussen i djup snö och sen vara där en halvtimme för tidigt. Öhh nope, skulle inte tro det. Nästa vinter måste jag komma på en lösning, en bra sådan. Hur nu det ska gå.

Nåväl. Ljuspunkten i vintermörkret hittills idag har varit busschauffören som när man kommer in i bussen hälsar med ett glatt hurtigt "Gomorron, gomorron" och när man går av säger "Hejdå ungar, ha det så bra i skolan. Vi ses imorrn!" Well, det var länge sen jag blev kallad unge^^ Och busschaufförer är vanligtvis mkt tysta och ser nästan rädda ut när man kommer in. Och det är illa om dom ser rädda ut för mig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela