Sara

Sara pratar patetiskt

Publicerad 2007-02-28 20:20:42 i Sakerna

Mina och Sofies samtal är mkt tråkiga för utomstående har jag kommit fram till eftersom de uteslutande handlar om två pojkar eller vad vi ska plugga på. Ganska patetiskt egentligen... Men då är det ju bra att vi pratar med varandra och nte tvingar ngn annan att lyssna på vårt patetiska skitsnack=P

Men jag har faktiskt gjort meningsfula saker idag också. Som att sjunga på kören. Dock var det äckligt tråkigt idag av ngn anledning, jag saknade väl Ida antar jag. Den rackaren är på APU. Förstår inte hur jag ska palla det nästa år när hon inte går på Ålleberg alls. Kommer bli värsta sorgligt=(

Har ju även pluggat på historian såklart. Dock inte så mkt som jag planerat att göra eftersom jag inte pallade med det. Det får bli plugg i helgen alltså, tyvärr=( Men jag kan ju be om kompetent hjälp då=P Om det nu finns ngn att tillgå mitt ute i skogen i Småland, det är en aning tveksamt faktiskt=P

Spelade med flickorna i Vivace idag också, det var trevligt=) Det gick dock jävligt dåligt och det är nog läge på att börja spela låtarna nu så att jag kan dom på lördag=P Även om det "bara" är mingelmusik för politiker och "föräldrar i tjocka jackor" enligt Susanna.

Kommentarer

Postat av: David (jag ger upp)

Publicerad 2007-02-28 21:19:06

Slutparantes? Haha, lycka till med flöjtspelandet, och jag utlovar kompetent hjälp;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela