Sara

Sara sammanfattar

Publicerad 2007-02-17 21:40:00 i Sakerna

Okej, sammanfattningsvis:

Magnus Carlson avr inte bra. Nej. Och hans kläder avr hemska, körtjejernas kläder likaså.

Måns var riktigt, riktigt bra, bättre än väntat. Och hans körtjejer hade snygga kläder=P

Sonja Aldén var allra bäst. De som känner mig blir nog inte förvånade över att jag tycker det. Ballader är min drog=)

Sådär. Alla är nöjda och glada. Förutom Lager eftersom hon ju helst sett Magnus Carlson i final om jag känner henne rätt=)

Tralalala=)

Kommentarer

Postat av: Ejlan :P

Publicerad 2007-02-18 16:03:20

Magnus skulle ha varit i final, ja. Jeffla Sebastian-jeffel. Bara fjortisar som röstade.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela