Sara

Sara ska äta fisk=P

Publicerad 2007-02-20 11:32:21 i Sakerna

Snart kommer jag att bli påkommen med att jag sitter här så mkt och dom kommer tvinga mig att betala eller ngt^^

Well, jag har iaf inhandlat en massa nyttiga grejer. Och lånat en ny bok, kvällarna är räddade=) Fast jag misstänker att jag inte hinner läsa den. Men det är isf inte mitt fel! Inte bara iaf=P Well. Dagen kommer att bestå av tre lektioner. Varav en är ett prov. Sen ska jag tydligen åka hem och vara barnvakt åt Erik. Men det blir nog inte så påfrestande. Bara han har obegränsad tillgång till glass och Toon Disney så är han glad.

Det luktar mat här. God mat. Dock blir det fisk idag om jag minns rätt...

Men nu ska jag ställamig och chilla i 300-korridoren och vänta på Sofie^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela