Sara

Sara ska leka pyroman

Publicerad 2007-02-12 14:20:04 i Sakerna

Nåväl. IdaPida har åkt hem. Det är tyst, lugnt, kallt och omysigt. Ska dock snart bätta på mysigheten med att rota reda på mors doftljus som hon pratade om innan hon åkte. Dom är dock blå och kommer passa extremt illa in i mitt rum. Men vafan. Jag får elda upp dom fort^^

IdaPida och jag hade iaf mkt mysigt igår=) Vi lade Harpan (alltså, det är faktiskt ganska kul=P) och lyssnade på hemsk musik (eftersom vi tvingade varandra att lyssna på bra musik). Dessutom hann jag med attt lösa ett korsord precis innan vi somnade eftersom jag fick akut behov av det^^ Ida stönade åt mig och satte på sin mp3=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela