Sara

Sara ska på bokrea=)

Publicerad 2007-02-26 21:47:04 i Sakerna

Har lyckats övertala min mamma till att vi ska åka in till stan lite tidigare imorrn för att hinna gå på bokrean=) Underbart=) Jag ska inhandla en ordbok och sen får vi se om det blir ngn skönlitterär sak också. Det blir det antaligen. Jag kan nog inte motstå. Jag älskar böcker=)

Jag är stolt över mig själv för att jag plugade på allt jag föresatt mig. Pallade inte svenskan med det fixar jag imorrn. Kommer hem tidigare då. Och har förhoppningsvis lite mer sömn i bagaget också... Det var jobbigt att gå upp i morse=P

Hann med att prata i telefon en stund också. Det är bara det att pratar man i telefon med ngn hos familjen Konow pratar man inte med en person utan man pratar med hela familjen känns det som^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela