Sara

Sara ska plugga, mkt, mkt

Publicerad 2007-02-22 07:44:12 i Sakerna

Okej, bloggade inte igår vilket beror på att jag faktiskt inte befann mig vid en dator i skolan igår. Det är första dagen på länge=P Och på kvällen var det svårt att göra två saker samtidigt^^

Well. Gårdagen var iaf en bra dag. Jag fick min semla=) Och det är, som alltid, roligt att sjunga=) Jag har kommit på att jag måste ha ett nerladdnigsmaraton ngn dag i helgen, när nu detta ska hinnas med. Det finns risk för att det komemr att bli lite svårt. Men jag måste i vilket fall som helst ladda ner alla 80-talslåtar.

T.o.m. gympan var bra igår. Flum-volleyboll. Det är alltid kul=) Dock var "Sp1a:s Specialträning" mindre trevlig och idag har jag träningsvärk, i magen. Jag kan inte skratta=S

Idag-dagen börjar med prov i engelska om 20 minuter och efter det har jag håltimme fram till 11.30 eller ngt liknande. Jagt ska plugga järnet ur mig. Historia och tyska. Bäst att göra så mkt som möjligt i skolan eftersom det blir svårt att plugga i helgen. Men tyskan är ju lätt, historian däremot är lite knep eftersom man måste tänka, det är svårt för en så blond person som jag. En blond HEMSK person dessutom.

Och nu är det endast en dag kvar=)

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-02-22 08:41:34

Jag vet vad du gjorde igår kväll ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela