Sara

Sara småpratar

Publicerad 2007-02-19 21:02:17 i Sakerna

Jag känner mig mkt duktig idag. Har pluggat på samhäll och engelska. Skönt att ha samhällen gjord imorrn. Visserligen är det här ganska intressant, men det är tråkigt iaf, hur nu det går ihop^^

Well. En sammanfattning av dagen är väl att jag suttit vid datorn äckligt mkt eftersom håltimmarna drastiskt ökats den här veckan... Tur är ju att det inte bara är jag som sitter vid datorn och msn^^

Tjaa, dagen känns extremt lång och egentligen vill jag gå och lägga mig nu, sova hela veckan och vakna ngn gång på fredag eftermiddag. Det vore lagom. Men det är två prov tills dess. Och imorrn har jag lång sovmorgon som jag ska utnyttja till att inhandla tvål och låna ny bok på biblioteket. Jag måste börja utnyttja min tid lite mer. Jag är dålig på det. Men det är ju bra att ha ett mål att sträva efter har ngn klok person sagt. Då kanske man dessutom kan slippa tankarna på annat=P De kan var en aning störande ibland.

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-02-20 10:57:10

En "lång" sovmorgon var det ja^^ Haha, men gud, flera timmar på msn är hälsofarligt^^ Det borde vara fredag idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela