Sara

Sara tänker stressat och positivt

Publicerad 2007-02-26 14:19:41 i Sakerna

Jag fattar inte det här. Jag har befunnit mig i skolan i drygt 6 h. Och redan är jag helt överhopad med saker som borde fixas. Och enligt mig (som helst vill ha allt klart en vecka innan inlämning/ redovisning/ prov så borde allt jag ska göra idag eller imorrn vara gjort igår. Jag liggger en liten gnutta i illa till alltså.

Men, nu ska jag springa till cafeterian och dricka vatten, sen är det spanska och kör. Efter det är jag hemma så småningom och då är det plugg på tyska, historia och latin. Helst på svenska också. Men jag tror inte att jag orkar det. Det får bli imorrn. Hey, jag är bra på att redovisa, jag kan det. *poitivt tänkande*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela