Sara

Sara <3 Ida

Publicerad 2007-01-05 12:38:37 i Sakerna

Var ju hos Ida igår, det var mycket trevligt måste jag säga=) Ida är mysig=)

När jag kom så öppnade jag mina mycket försenade födelsedagspresenter, ett doftljus (honungsmelon, mmm), Noblesse och the=) Sen lekte jag med hennes tiara och trollspö lite och hon tyckte att jag var mycket söt=P Hon kläckte därför den mkt goda (?) idén att jag skulle bli alternativ för ett par minuter. Oh well, sa jag och var lagom entusiastisk. Men jag gick iaf med på det. Fast först lagade vi kebabtallrik, det var mumma=) Och cider till det i glammiga glas var ju wonderful=) Men men, sen skulle jag ju iaf genomgå den stora fövandligen, så Ida satte på mig rosaradiga strumbyxo, en minikjol med tre lager (modernt med lager på lager=P), ett svart exremt urringat linne, avklippta rosarandiga vantar, plastarmband, en slips (!), tiaran och så fick jag trollspöt i handen. Svart ögonskugga och  en massa svart kajal... Under tiden utstötte hon höga utrop om hur underbart fin min mage är=P Sen tog hon iaf en massa kort på mig och jag log lite gulligt och var allmänt söt=P Det var väldigt skönt att tvätta bort kajalen sen=P Jag gillar inte kajal^^ Vi kollade på What a girl wants och En prinsessas dagbok eftersom vi var på fjortishumör, drack lite mer cider och drog oss sen mot hennes rum... Vaknade klockan 10 över 10 i morse och kände mig lite elak eftersom Ida varit upp ganska länge redan^^ Satt lite vid datorn, kollade i Ellos-katalogen och drack äpplejuice, det är alltid så trevligt att komma till Ida för hon har alltid juice, det har vi aldrig=(

Sara <3 Ida


Jag och Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela