Sara

Sara är beroende

Publicerad 2007-01-19 21:45:49 i Sakerna

Jag tror att jag har ett litet lätt beroede av the. Vet inte riktigt om jag ska tycka att det är bra eller dåligt, det är ju faktiskt bättre än att vara beroende av nikotin eller ngt. Bättre än att vara sockerberoende också. Jag vill ju iaf tro att the inte innehåller riktigt lika mkt socker som godis eller ngt, även om jag är lite klen och har honung i=P

För övrigt tillbringas faktiskt en del av kvällen framför Let´s Dance ikväll också. Vet faktiskt inte vfr, det är fortfarande inte bra. Men jag ska snart förflytta mig till sängen och återgå till min bok. Som jag tyvärr läst förut=/ Men jag kanske kan dra med mig mamma in på biblioteket imorrn innan vi åker till Skövde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela