Sara

Sara är mkt redig

Publicerad 2007-01-02 15:46:04 i Sakerna

Känner mig extremt stolt över mig själv idag. För det första så gick jag upp kvart över tio, det var mkt starkt gjort tycker jag. Och sen var jag ute och gick med mor och bror. Och efter det satte jag mig vid datorn och skrev klart naturen. Det var faktiskt inte så svårt, och när man väl kom igång var det riktigt intressant! Har redan ringt till optikern och de potentiella sommarjobben, men man skulle skriva ansökningar så det ska jag snart ta tag i. Det enda jag har kvar är alltså att ringa till Telenor (hamnar bara i tfn-kö hela tiden) och skriva svenskan och göra enn PP-pres till datan... Jag är bannemig snart klar=)

Och nu ska jag som sagt ta tag i ansökningarna, jag hatar att skriva sådana. Jag gillar inte att framhålla mig själv=S Och absolut inte göra det på ett formellt sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela