Sara

Sara är på idrottsgalahumör^^

Publicerad 2007-01-15 19:26:35 i Sakerna

Det blev ingen Notting Hill, jag kom på att jag ska ju spela upp med musiken imorrn och då måste jag vara snygg (försöka duger). Det blev med andra ord klädskris. Men den löstes snabbt, smidigt och lätt=) Det blir nya jeansen, vitt linne, svart tröja, blå schal (troligen i håret) blått glashjärta, blått armband och svarta pumps med grå stickade strumor i för dom som är intresserade=P Och för dom som är ännu mer intresserade är temat blått=) Det var därför det blev kris, jag kom på att de enda kläderna som är blå är dels en ganska ful t-shirt (som dock är mkt skön att ha på sig), en turkos übertajt top och en turkos kavaj. Jag är inte på turkost humör. Inte alls... Det är jag bara på sommaren.

Däremot är jag på idrottsgala-humör=) Ääääälskar idrottsgalan=P Så det får nog bli glöggmys i soffan sen tror jag, eventuellt skär jag en tunn, tunn, tunn skiva mandelmassa och smaskar i mig också, jag inbillar min att det är nyttigare än vanligt godis^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela