Sara

Sara är pumsig...

Publicerad 2007-01-18 07:05:55 i Sakerna

Gud, jag är uppe äckligt onödigt tidigt eftersom mor min precis när jag skulle stiga ut genom dörren (ut i regn och blåst, brr) sa att hon skulle skjutsa mig in så att jag slapp gå ut (i regnet och blåsten=P). I like min mor när hon får sina små idéer. Dock hade det varit bättre om hon kläckt det typ igår eller ngt så att jag kunde ställt klockan på en halvtimme senare. Men jag antar att jag får vara glad för det lilla. dock är jag übertrött nu så jag hoppas att lärarna inte kommer at bergära för mkt av stackars mig.

Det får nog bli en tidig kväll ikväll..

Btw var What about Brian ganska bra. Han var ju översöt när han blev dissad=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela