Sara

Sara är sömnlös

Publicerad 2007-01-02 00:24:22 i Sakerna

Buhu... Jag vill att min mobil ska funka. Är i stort behov av att ha ngn att sms:a med... Jättestort, megastort, gigantiskt gnagande behov. Jag MÅSTE verkligen ringa Telenor imorrn (ehh, idag)...

Fan, jag hatar att inte kunna sova. Fömodligen har jag väckt mn mor med mitt knattrande nu också, eller så väctke jag henne när jag hämtade datorn. Jag är icke bra på att smyga.

För övrigt vill jag ligga på en strand nu, med ett turkosblått hav framför mig, iklädd en bikini to die for, ett par glammiga solglasögon med vita bågar och med en wonderful bok i handen. NU!

Förhoppningsvis drömmer jag om det inatt...
Gott nytt år btw, tror inte att jag sagt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela