Sara

Sara är uttråkad

Publicerad 2007-01-18 14:25:57 i Sakerna

Oh well. Torsdagar är djävulens påfund. Horribla dagar som aldrig tar slut... Men som Sofie så förnuftigt påpekar: Mitt schema i trean kommer förhoppningsvis att vara bättre, mkt bättre. Jag kommer iaf inte ha lika många timmar i veckan.

Dagen har för övrigt varit som vanligt, förutom att det var sista musiklektionen idag och betyget blir ett VG eftersom Daniel trodde att jag har mer att ge, och jo. Det har han nog rätt i. En av kommentarerna var iaf  "Du har en riktigt bra pipa där" med en åtbörd åt halstrakten. Jag tolkade det som "Du sjunger bra"^^ Ångrar lite att jag inte gjorde mesta möjliga av kursen och lärde mig lite mer, tog på mig lite mer instrument. Jag får göra det nästa gång jag får chansen...

Men men, nu måste jag rusa till skåpet och hämta mina böcker...

Jag är hungrig, hoppas att mormor har god mat till mig när jag kommer dit... Och att morfar är hemma så jag får skjuts till musikskolan, pallar inte att gå, jag är trött=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela