Sara

Sara blir sjuk...

Publicerad 2007-01-13 17:35:33 i Sakerna

Åka tåg ensam är riktigt mysigt, ensam med mp3:n och en chokladkaka (som jag ångrar att jag smäckte i mig, jag känner mig fet som en jävla kossa=S).

Anledningen till att jag åkte tåg är iaf att jag varit med älskade Ida i Gbg. Var övertrött men åkte ändå, var ju i stort behov av ett par stuprörsjeans så hon drog med mig till Weekdaydär jag inhandlade ett par Cheap Monday. Dessutom köpte jag en mkt vacker naturvit tröjklänning och knästrumpor=) Fast det inhandlades på GIna Tricot och H&M. Lite biligare så att säga^^ Ida och jag konstaterade dessutom, under en runda på Vero Moda att jag kommer bli en shopaholic när jag blir stor=) Alltså, det vill säga, när ajg har pengar^^

Men men, vi hade iaf trevligt, som alltid. Fast ingen av oss var övermkt på hugget. Vi satt och var allmänt döda på McDonalds klockan tolv och klockan två åkte jag hem eftersom jag var allmänt trött. Tror att jag håller på att bli sjuk, förkylning eller ngt. Jag hatar att vara sjuk=( Jag ska bojkotta sjukdomar=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela