Sara

Sara fryser om fötterna

Publicerad 2007-01-31 12:36:11 i Sakerna

En liten extra håltimme såhär på onsdagseftermiddagen. Lagom trevligt=P Slutar ju dock efter nästa lektion (som är idrott) och då ska jag och IdaPIda gå till stan och fika. Det ska bli myyyysigt=) Därefter ska jag klippa mig. Hon kommer säkert att dra i en massa spray och skit och håret kommer se hemskt ut... Får hoppas att Vivace-tejejrna inte bryr sig. Det gör de nog inte=P

För övrigt är mina fötter genomblöta och svinkalla eftersom det var blött att gå till bussen imorse. Det värsta är nog dock att det var så satans halt, hela vägen var isgata. Jag var sådär glad när jag kom fram...

Kollade på värsta flummiga filmen på tyskan förut. Typ, sexbesatt^^ Dock sexbesatt utan snygga killar. Det är ett minus, ett stort sådant=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela