Sara

Sara gör en Gert Fylking

Publicerad 2007-01-03 16:32:00 i Sakerna

Äntligen!

Idag drog det iväg till Skövde med mor min. Visserligen var vi båda trötta som hell (hon lite mer än jag) men det gick bra iaf^^ Mor och jag på stan är wonderful=) Iaf, vi pallade inte centrum utan satsade på Maxihuset eftersom jag ju skulle byta min jävla mp3 och kolla mobilen. Och efter ca 45 minuter promenerade jag ut från Siba, med en ny mp3 i påsen (Creative) och en sms-skickande mobil i väskan. Jag är mkt förtjust i killen som fixade mobilen, tjejen jag pratade med först fattade inte vad som var fel så hon ringde på honom och det tog honom en kvart innan han fattade^^ Tydligen hade ngn (okej, KAN varit jag) kommit åt ngn inställning, vet dock inte riktigt vilken^^ Men det ska aldrig göras om igen iaf^^

Eftersom mor höll på att gå ner för räkning så fikade vi och det strålade om henne när hon fick sitt omtalade kaffe^^ Själv drack jag the i glas, det är mkt gott, godare än i mugg^^

Sen gick vi till KappAhl och köpte en tröja till Erik och vi drog en sväng i på ICA också eftersom mor skulle ha teskedar och det var så dyrt på Cervera. Efter det var vi extremt trötta och åkte hem=P

Min mamma <3

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-01-03 17:40:51

Haha, då kan du ju skicka sms nudå, vad bra, jag vill ha ett om dan ;)

Postat av: Konow

Publicerad 2007-01-03 17:48:40

Oh, Gert Fylking?

Postat av: Ejlan :P

Publicerad 2007-01-03 23:16:04

Instämmer med föregående talare . . Gert Fylking?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela