Sara

Sara gör röd PPT

Publicerad 2007-01-03 19:26:08 i Sakerna

Well, PowerPoint-presentationer är inte min grej. Eller, det är väl bra att kolla på och smidigt och så. Men att göra dom är fruktansvärt tråkigt. Har knåpat ihop en nu som handlar om musik och böcker, fem sidor med en massa animeringar, jag blir mkt arg på Kjell om han inte gillar det... Så, jag hoppas för hans skull att han gör det. Och det är bäst för honom att han tycker att mitt svar på Månlandningsfrågan är bra också (tack för hjälpen Konow). Jag hatar datakunskap... Och jag vill aldrig mer se min lärare i det, eller rättare sagt, hans sandaler, limegröna skjorta och högt uppdragna bralls. Nope, håller mig helst borta från honom.

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-01-04 21:04:24

Yes, vassego ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela