Sara

Sara har en mysig kusin=)

Publicerad 2007-01-21 18:13:29 i Sakerna

Så, dagen har varit trevligt. Först var jag och mor i Skövde och inhandlade grå kofta och blått ribbat linne (som kommer bli grymt till solbrännan i sommar, om det nu blir ngn solbränna). Dessutom var vi inne på Siba och jag fick ett apr nya snäckor och killen sa åt mig att ringa till Telenor och be om ett nytt simkort eftersom mitt troligen är utslitet.

Sen var jag hos min söööta lilla mysiga kusin Tilda på kalas och kollade på hennes docka Skrållan=) Den flickan är så häääärlig=) Dock är jag lite avundsjuk på henne eftersom hon ska ha rosa tapeter i sitt rum, jag vill också ha!

Och för övrigt så påstår en av mina manliga bekanta (inga namn) att "min grej" är att vara taskig. Well, jag har veta länge att jag behöver ta en seriös funderare på vad jag slänger ur mig, men att det var så här illa var jag faktiskt inte medveten om^^

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-01-22 13:06:27

Haha, så jag är en "manlig bekant"? Oh, nu vet alla det ändå men... Men alltså, det är meste det faktum att du alltid driver med mig ;)

Postat av: Konow

Publicerad 2007-01-22 13:07:04

Jag tycker föresten om dig ändå gumman...

Postat av: Ejlan :P

Publicerad 2007-01-22 17:09:46

Älska din grammatik där i början: Dagen har varit trevligT, haha ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela